Tarkista selaimen asetuksista, että JavaScript ja evästeet ovat käytössä.

Mikäli JavaScript on käytössä, mutta jokin selainlaajennus estää sen lataamisen, poista selainlaajennus käytöstä.

Anttilan konkurssipesä toimittaa lisää verkkokaupoista tilattuja paketteja – myös tavarataloihin lisää tuotteita

Paketit ovat tähän asti olleet keskusvarastolla, johon konkurssipesällä ei ole ollut pääsyä.

Kotimaa
 
Markus Jokela / HS
Tuotteita saaville asiakkaille ilmoitetaan konkurssipesän mukaan asiasta sähköpostilla tai tekstiviestillä. Arkistokuvassa tavaratalo Helsingin Kaivokadulla.
Tuotteita saaville asiakkaille ilmoitetaan konkurssipesän mukaan asiasta sähköpostilla tai tekstiviestillä. Arkistokuvassa tavaratalo Helsingin Kaivokadulla. Kuva: Markus Jokela / HS

Anttilan konkurssipesä luovuttaa asiakkaille lisää tuotteita, jotka on tilattu ennen konkurssia Anttila.com- ja Kodin1.com -verkkokaupoista.

”Nyt toimitettava tavaraerä on toimitettu niin nopeasti kuin meillä on ollut pääsy näihin tavaroihin. Se tapahtui käytännössä torstaina”, Anttilan konkurssipesän pesänhoitaja Mikko Tiilikka sanoo Helsingin Sanomille.

Kyseessä olevia tuotteita ei ole voitu luovuttaa aiemmin, koska ne ovat olleet ulkopuolisen palveluntarjoajan hallinnoimalla keskusvarastolla. Palveluntarjoajalla on ollut sopimukseen perustuva oikeus olla antamatta varastossa olevaa omaisuutta Anttilan konkurssipesälle.

Konkurssipesä on saavuttanut neuvotteluratkaisun, joka mahdollistaa tuotteiden luovuttamisen konkurssipesälle ja näin tilattujen tuotteiden luovuttamisen asiakkaille. Lisäksi Anttiloihin ja Kodin1-tavaratalojen loppuunmyyntiin tulee huomattava määrä lisää tuotteita.

Nyt toimitetaan sellaiset tuotteet, joiden omistusoikeudet ovat selvät. Pakettejaan ovat saaneet jo aiemmin ne asiakkaat, joka olivat valinneet verkkokaupasta tilaamilleen tuotteille toimitustavaksi noudon tavaratalosta.

Keskusvarastolta toimitettavia paketteja on nyt noin 1 700, ja ne sisältävät noin 3 000 tuotetta. Paketit toimitetaan asiakkaan valitseman toimitustavan mukaan, ja konkurssipesä maksaa kuljetuskustannukset.

Tuotteita saaville asiakkaille ilmoitetaan erikseen asiasta sähköpostilla tai tekstiviestillä. Jos asiakas ei lähipäivien aikana saa erikseen sähköistä ilmoitusta, tilattu tuote ei ole noudettavissa ainakaan toistaiseksi.

Muiden vielä toimittamatta olevien tilausten selvitykset jatkuvat. Seuraavaksi käydään Tiilikan mukaan rajanvetoa siitä, mitkä paketit voidaan katsoa tietyille asiakkaille kuuluviksi. Lisää tuotteita saatetaan siis vielä toimittaa, kun selvitykset ovat valmistuneet.

”Käsittelemättömiä tilauksia on vielä huomattava määrä”, Tiilikka sanoo.

Tämä aihe on kiinnostava, haluaisin lisää tällaisia uutisia!

Kiitos mielipiteestäsi!

Luitko jo nämä?

Uusimmat