Tarkista selaimen asetuksista, että JavaScript ja evästeet ovat käytössä.

Mikäli JavaScript on käytössä, mutta jokin selainlaajennus estää sen lataamisen, poista selainlaajennus käytöstä.

Nelonen Media kipusi MTV:n ohi markkinajohtajaksi

Katseluosuus 10–44-vuotiaissa oli yli 37 prosenttia. Menestystä vauhdittivat suosikkiohjelmat Haluatko miljonääriksi, The Voice of Finland ja Grillit huurussa.

Talous
 
Vesa Moilanen / Lehtikuva
Nelonen Median menestystä on vauhdittanut esimerkiksi Haluatko miljonääriksi-ohjelma, jota juontaa Jaajo Linnonmaa.
Nelonen Median menestystä on vauhdittanut esimerkiksi Haluatko miljonääriksi-ohjelma, jota juontaa Jaajo Linnonmaa. Kuva: Vesa Moilanen / Lehtikuva

Ennätyksellisen hyvästä alkuvuodesta nauttinut Nelonen Media kipusi kaupallisten tv-toimijoiden ykköseksi, kertoo Sanoma Media Finland tiedotteessaan. Helmikuussa Nelonen Median osuus oli 10–44-vuotiaiden kaupallisten kanavien katseluosuudesta 37,2 prosenttia. MTV:n vastaava osuus oli 35,8 prosenttia.

Nelonen Median katseluosuus 10–44-vuotiaissa oli 19-vuotisen historian aikana ensimmäistä kertaa suurempi kuin kovimmalla kilpailijalla MTV:llä.

Nelonen Median kanavia ovat Nelonen, Jim, Liv ja Hero. MTV:n kanavia ovat puolestaan MTV3, Sub ja Ava.

Helmikuu oli Nelonen-kanavalla neljäs perättäinen kasvukuukausi.

Nelonen Median menestystä ovat vauhdittaneet esimerkiksi The Voice of Finland, Haluatko miljonääriksi ja Grillit huurussa. Helmikuussa Haluatko miljonääriksi nousi Nelosen kaikkien aikojen katsotuimmaksi tv-ohjelmaksi.

Ykkösaseman saavuttaminen on merkkipaalu suomalaisessa mediahistoriassa”, Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja Pia Kalsta sanoo tiedotteessa.

Nelonen Media odottaa kasvun jatkuvan, kun se lanseeraa keväällä uusia ohjelmia, joita ovat esimerkiksi Mustien leskien uudet jaksot ja Teemu Selänteen isännöimä Supertähdet.

Helsingin Sanomat ja Nelonen Media kuuluvat samaan Sanoma-konserniin.

Tämä aihe on kiinnostava, haluaisin lisää tällaisia uutisia!

Kiitos mielipiteestäsi!

Uusimmat