Anna-Katri Räihä himoitsi aina uusia ylellisyystuotteita, kunnes shoppailusta tuli paha olo – Miksi ihmiset hurahtavat luksukseen? - Elämä | HS.fi
Elämä

Anna-Katri Räihä himoitsi aina uusia ylellisyystuotteita, kunnes shoppailusta tuli paha olo – Miksi ihmiset hurahtavat luksukseen?

Anna-Katri Räihä tunsi aiemmin tarvetta ostaa ylellisyysbrändien tuotteita. Chaneleilla hän todisti pärjäävänsä. Nyt hän säästää shoppailun sijasta matkailuun.

Tilaajille

”Onko tämä oikeasti sitä elämää, jota haluan elää?” Anna-Katri Räihä heräsi kysymään itseltään. Kuva: Juhani Niiranen / HS

Julkaistu: 27.1.2018 2:00, Päivitetty 27.1.2018 6:20

Talvi 2012: Anna-Katri Räihä hypistelee mustaa käsilaukkua Pariisissa maailmankuulun Chanelin muotitalon lippulaivaliikkeessä. Hankinta on pyörinyt mielessä jo jonkin aikaa.

Haave toteutuu suunnittelijaguru Gabrielle ”Coco” Chanelin sata vuotta sitten perustamassa putiikissa. Räihä on innoissaan.

Seuraa uutisia tästä aiheesta

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Elämä & Hyvinvointi

Luetuimmat

Uusimmat