Kriisiviestinnän ammattilainen Katleena Kortesuo auttaa julkkiksia pois pinteestä – Nyt hän kertoo, miten somekohuista selviää ja mitä maineenhallinnasta pitää tietää

Somekuohunnan aikakaudella kuka tahansa voi päätyä tahtomattaan osaksi kriisiä. Kriisiviestinnän kouluttaja Katleena Kortesuo kertoo, kuinka pahimmalta voi välttyä.

Katleena Kortesuo on tehnyt kriisiviestintää 2000-luvun alusta.

29.4.2018 2:00 | Päivitetty 30.4.2018 7:59

Kun Katleena Kortesuon puhelin soi, edessä voi olla mitä hyvänsä. Ei ole kovinkaan tavatonta, että langan päässä oleva ihminen itkee.

Kortesuo on tietokirjailija, kriisiviestinnän kouluttaja ja konsultti, jolle soitetaan, kun on jouduttu pulaan. Useimmiten kyynelten aiheuttaja on sosiaalisessa mediassa syntynyt kohu.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat