”Neljän liikkeen sääntö” auttaa treenaamaan vatsalihaksia tehokkaasti – Personal trainer laati ohjelman, joka vaikuttaa koko keskivartaloon - Elämä | HS.fi
Elämä

”Neljän liikkeen sääntö” auttaa treenaamaan vatsalihaksia tehokkaasti – Personal trainer laati ohjelman, joka vaikuttaa koko keskivartaloon

Tämä nopea kotitreeni on koostettu neljän liikkeen säännön mukaan. Sen avulla treenaat koko keskivartalon tehokkaasti ja nopeasti.

Tilaajille
Julkaistu: 17.6.2019 10:23, Päivitetty 20.6.2019 12:39

Kumpi on parempi liike, lankku vai vatsarutistus? Kysymys on oikeastaan harhaanjohtava, sillä kumpikin liike rasittaa keskivartaloa aivan eri tavalla. Oikeampi vastaus on, että molempia tarvitaan.

Keskivartalon lihaksista kannattaa pitää huolta, sillä ne muun muassa suojaavat selkärankaa ja sisäelimiä sekä pitävät ryhdin hyvänä. Liikkujien yleisimpiä virheitä on yksipuolisuus. Moni lankuttaa ja tekee vatsarutistuksia, mutta unohtaa kierrot ja sivutaivutukset.

Seuraa uutisia tästä aiheesta

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Elämä & Hyvinvointi