Miehenkin kannattaa treenata lantion­pohjan lihaksia – Nämä kolme huomaamatonta liikettä tukevat keski­vartaloa ja vahvistavat erektiota - Elämä | HS.fi
Elämä

Miehenkin kannattaa treenata lantion­pohjan lihaksia – Nämä kolme huomaamatonta liikettä tukevat keski­vartaloa ja vahvistavat erektiota

”Mitä vahvempi lihasvoima, sitä vahvempi erektio”, lantionpohjafysioterapeutti Maiju Issakainen lupaa lantionpohjan lihaksia voimistaville miehille.

Tilaajille

Miestenkin kannattaa treenata lantionpohjan lihaksia. Kuva: Outi Pyhäranta / HS

Julkaistu: 26.9.2019 2:00, Päivitetty 26.9.2019 6:23

Punttisalilla tehdään paljon suurieleisiä kuningasliikkeitä, kuten penkkipunnerusta, maastavetoa ja jalkakyykkyä.

Miesten lihaskuntoliikkeiden ehdoton arjen sankari on kuitenkin lantionpohjan lihasten supistaminen. Sitä voi tehdä täysin huomaamattomasti missä ja milloin tahansa: paperitehtaan valvomossa, jäähyaitiossa tai vaikka kehityskeskusteluissa.

Seuraa uutisia tästä aiheesta