Näin venyttelet ennen bodypumpia - Hyvinvointi | HS.fi

Näin venyttelet ennen bodypumpia

Miksi? Rinnan avaus on tärkeää bodypumpissa kävijälle, koska tunnilla tehdään paljon liikkeitä painavan tangon kanssa, mikä on omiaan saamaan rintalihakset lukkoon. Miten? Ota lantion levyinen haara, astu toinen jalka eteen, toinen taakse. Hae keskivartalosta tuki liikkeeseen.

4.12.2014 2:00

Miksi?

Rinnan avaus on tärkeää bodypumpissa kävijälle, koska tunnilla tehdään paljon liikkeitä painavan tangon kanssa, mikä on omiaan saamaan rintalihakset lukkoon.

Miten?

Ota lantion levyinen haara, astu toinen jalka eteen, toinen taakse. Hae keskivartalosta tuki liikkeeseen. Avaa takimmaisen jalan puoleinen käsi sivulle takayläviistoon, pidä kyynärpää koukussa. Kierrä käsi ja ylävartalo etummaisen jalan yli lattiaa kohti, selkä pyöristyy. Hae kiertoa keskivartalosta. Älä pysähdy ääriasentoon vaan jatka liikettä saman tien takaisin.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat