Kehonpainotreenin voi tehdä kotipihalla – katso 11 liikettä, joilla kunto kohenee varmasti - Hyvinvointi | HS.fi

Kehonpainotreenin voi tehdä kotipihalla – katso 11 liikettä, joilla kunto kohenee varmasti

Kehonpainoharjoittelu sopii mainiosti kesään: puisto tai piha käy kuntosalista. Kun lisäät päivääsi hieman possukävelyä, huomaat, miten hyvältä omassa kehossa voikaan tuntua.

7.7.2016 2:00 | Päivitetty 8.7.2016 9:39

Kehonpainoharjoittelu on monipuolista liikuntaa, jossa oma keho toimii vastuksena. Ikivanha liikuntamuoto on noussut viime vuosina suureen suosioon. Eikä ihme, sillä se sopii lähes kaikille kunnosta riippumatta.

Apuvälineitäkään tarvita, ja treenin voi helposti tehdä vaikka kotipihalla tai puistossa. Harjoittelu kehittää liikkuvuutta, tasapainoa, koordinaa­tiokykyä, voimaa ja lihaskestävyyttä ja siitä on apua painonhallinnassa.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat