Juoksuportaissa voi kehittää kestävyyttä, räjähtävyyttä tai lihasvoimaa – kolme treeniä eritasoisille liikkujille - Hyvinvointi | HS.fi
Hyvinvointi

Juoksuportaissa voi kehittää kestävyyttä, räjähtävyyttä tai lihasvoimaa – kolme treeniä eritasoisille liikkujille

Kuntovalmentajana työskentelevä Heidi Tainio suunnitteli HS:n pyynnöstä kolme erilaista porrastreeniä, joiden avulla harjoittelu ei ole tylsää.

Portaissa pystyy tekemään monipuolisen treenin lyhyessä ajassa. Heidi Tainio harjoittelee rappusissa säännöllisesti – esimerkiksi Helsingin Tuomiokirkon edustalla.

Julkaistu: 24.3.2019 15:48

Porrastreenistä puhutaan usein supertehokkaana ihmejumppana, josta saa hetkessä tehot irti. Sen luvataan tehostavan aineenvaihduntaa, polttavan rasvaa, pyöristävän pakaroita – ja niin edelleen.

Moni on innostunut, ja pääkaupunkiseudulle on porrastreenivillityksen siivittämänä valmistunut viime vuosina useita uusia porrasjuoksupaikkoja.

Seuraa uutisia tästä aiheesta

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Elämä & Hyvinvointi

Luetuimmat

Uusimmat