Vapaapainoilla voimat kasvavat poikkeuksellisen tehokkaasti – Valmentaja neuvoo alle tunnin treenin, jonka tekeminen kahdesti viikossa riittää - Hyvinvointi | HS.fi

Vapaapainoilla voimat kasvavat poikkeuksellisen tehokkaasti – Valmentaja neuvoo alle tunnin treenin, jonka tekeminen kahdesti viikossa riittää

Vapaapainoliikkeet pakottavat kiinnittämään huomiota kehonhallintaan ja keskivartaloon. Fysioterapeutti neuvoo tehokkaan liikeparitreenin.

Sopiva paino on sellainen, että viimeisten sarjojen kohdalla saa tuntua väsymystä, kunhan tekniikka pysyy puhtaana.­

5.8.2019 11:12

Yksi tehokkaimmista ja nopeimmista tavoista saada lisää voimaa ja lihasta on valita salilla vapaat painot. Kun laite ei tue liikkeitä, treenaaja saa kehonhallintaa ja voimaa keskivartaloon. Tuloksia tulee nopeasti.

Tässä koko kehon voimatreenissä tehdään kuusi liikettä kahden pareina. Ohjelman on suunnitellut voimavalmentaja ja fysioterapeutti Sanna Aro Optimal Performance Centeristä.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat