Moni tekee vatsalihasliikkeet aina makuu­asennossa tai istuen, vaikka ei kannattaisi – Asian­tuntija neuvoo viisi vatsalihas­liikettä, jotka ovat selvästi tehokkaampia - Hyvinvointi | HS.fi
Hyvinvointi

Moni tekee vatsalihasliikkeet aina makuu­asennossa tai istuen, vaikka ei kannattaisi – Asian­tuntija neuvoo viisi vatsalihas­liikettä, jotka ovat selvästi tehokkaampia

Moni tekee vatsatreenin aina jumppamatolla makuu- tai istuma-asennossa. Personal trainer Joosua Visuri kertoo alihyödynnetyn kikan, jonka avulla saat nopeasti tuloksia.

Tilaajille

Vatsalihasliikkeitä ei tarvitse aina tehdä makuuasennossa. Kuva: Ninna Lindström

Julkaistu: 23.2. 2:00, Päivitetty 23.2. 17:16

Vatsarutistus, lankku, istumaannousu... monelle vatsalihastreeni on pakollinen paha, jossa toistuvat samat liikkeet viikosta toiseen.

Istumaannousu on hyvä alku, mutta keskivartalo kaipaa monipuolista treeniä. Personal trainer Joosua Visurin mukaan välillä kannattaa nousta ylös jumppamatolta ja vahvistaa vatsoja myös seisoma-asennossa.

Seuraa uutisia tästä aiheesta