Moni tekee vatsalihasliikkeet aina makuu­asennossa tai istuen, vaikka ei kannattaisi – Asian­tuntija neuvoo viisi vatsalihas­liikettä, jotka ovat selvästi tehokkaampia - Hyvinvointi | HS.fi

Moni tekee vatsalihasliikkeet aina makuu­asennossa tai istuen, vaikka ei kannattaisi – Asian­tuntija neuvoo viisi vatsalihas­liikettä, jotka ovat selvästi tehokkaampia

Moni tekee vatsatreenin aina jumppamatolla makuu- tai istuma-asennossa. Personal trainer Joosua Visuri kertoo alihyödynnetyn kikan, jonka avulla saat nopeasti tuloksia.

Vatsalihasliikkeitä ei tarvitse aina tehdä makuuasennossa.­

23.2.2020 2:00 | Päivitetty 23.2.2020 17:16

Vatsarutistus, lankku, istumaannousu... monelle vatsalihastreeni on pakollinen paha, jossa toistuvat samat liikkeet viikosta toiseen.

Istumaannousu on hyvä alku, mutta keskivartalo kaipaa monipuolista treeniä. Personal trainer Joosua Visurin mukaan välillä kannattaa nousta ylös jumppamatolta ja vahvistaa vatsoja myös seisoma-asennossa.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat