Jos yhdellä jalalla seisominen tuntuu helpolta, se ei todennäköisesti kehitä – Tällainen on treeni, joka oikeasti parantaa tasapainoa - Hyvinvointi | HS.fi

Tasapainolla on iso vaikutus loukkaantumisiin, mutta vain harva tekee tasapainoharjoituksia. Sertifioitu urheilufysioterapeutti Peetu Lehmus neuvoo kolme oivaltavaa liikettä, jotka haastavat tasapainoa.

Horjuminen sallittu

Moni ylenkatsoo tasapainotreeniä, mutta tasapainon harjoittaminen voi pelastaa ikäviltä notkahduksilta ja jopa murtumilta. Outojen liikkeiden harjoittelu kannattaa, sanoo asiantuntija.


8.8.2021 11:00 | Päivitetty 7.1. 10:24

Miten treenata nyt, kun koronarajoitukset sulkivat monet sisäliikuntapaikat? HS julkaisee 1.-10. tammikuuta uudelleen Sport-lehden suosituimpia treenijuttuja, jotka tarjoavat vinkkejä ja inspiraatiota liikkumiseen kotioloissa. Katso kaikki jutut osoitteesta HS.fi/hyvinvointi.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat