Kaupunkipyörien Alepa-mainokset kuumentavat tunteita – HKL:n mukaan mainosrahat mahdollistivat pyörien hankinnan - Kaupunki | HS.fi
Kaupunki

Kaupunkipyörien Alepa-mainokset kuumentavat tunteita – HKL:n mukaan mainosrahat mahdollistivat pyörien hankinnan

”Alepa-fillari on alennustilamme symboli”, kirjoittaa bloggari.

Tältä näyttää Alepa-mainoksilla ryyditetty kaupunkipyörä. Kuva: HOK-ELANTO

Julkaistu: 26.4.2016 20:11

Vapun jälkeen käyttöön otettavien Helsingin uusien kaupunkipyörien Alepa-mainokset herättävät helsinkiläisissä suuria tunteita. Bloggari Veikka Lahtinen otsikoi tänään julkaistun kirjoituksensa sanoilla ”Alepa-fillari on alennustilamme symboli”.

Seuraa uutisia tästä aiheesta