Helsingin ”uusi ilme” haukuttiin tuoreeltaan Elloksen vuoden 1987 postimyyntiluetteloksi – mitä parjatun logon suunnittelijat ajattelevat nyt? - Kaupunki | HS.fi

Helsingin ”uusi ilme” haukuttiin tuoreeltaan Elloksen vuoden 1987 postimyyntiluetteloksi – mitä parjatun logon suunnittelijat ajattelevat nyt?

Helsingin kaupunki uudisti visuaalisen ilmeensä osana uutta markkinointistrategiaansa. Ulkoasun suunnittelusta vastasi brändisuunnittelutoimisto Werklig. HS kertoo, miten uusi ilme syntyi.

Janne Kaitala (vas.) ja Mikko Reponen uskovat, että ihmiset ottavat Helsingin uuden ilmeen vielä omakseen.

27.6.2017 8:46

Viime syksynä brändisuunnittelutoimistossa Mariankadulla valvottiin öitä. Kaupunginhallitus oli muutamaa kuukautta aikaisemmin päättänyt uudistaa Helsingin kaupungin visuaalisen ilmeen, ja tarjouskilpailun oli voittanut kruununhakalainen Werklig.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat