Palvelumuotoilija teki Helsingin uuden kauppakeskus Redin sokkeloisuudesta tarkan analyysin – ja eksyi tehdessään sitä - Kaupunki | HS.fi
Kaupunki

Palvelumuotoilija teki Helsingin uuden kauppakeskus Redin sokkeloisuudesta tarkan analyysin – ja eksyi tehdessään sitä

Redi sai palvelumuotoilijan nauramaan spontaanisti. Ja se ei välttämättä ole pelkästään huono asia, Putte Huima sanoo.

Kalasataman Redissä suunnistaminen on kauppakeskuskävijöiden mukaan erittäin vaikeaa. Kuva: Mika Ranta / HS

Julkaistu: 28.10.2018 11:17

Mitä tapahtuu, kun tilaratkaisuita ja ihmisen käyttäytymistä työkseen pohtivat henkilöt lähtevät käymään Kalasataman kauppakeskus Redissä? Eksyminen. Monta kertaa.

Näin kertoo palvelumuotoilija Putte Huima kirjoituksessaan. Huima työskentelee Palmu-nimisessä suunnittelutoimistossa, joka kuuluu teknologia-, strategia- ja designyritys Solitaan.

Seuraa uutisia tästä aiheesta

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Kaupunki

Luetuimmat

Uusimmat