Tarvitseeko lippua ostaa ollenkaan, jos HSL:n mobiilisovellus ei toimi? Näin HSL vastaa - Kaupunki | HS.fi

Tarvitseeko lippua ostaa ollenkaan, jos HSL:n mobiilisovellus ei toimi? Näin HSL vastaa

HSL tiedotti ehti tiedottaa kello 11.15, että sovellus toimii jälleen, mutta puolen päivän jälkeen ongelmat taas jatkuivat.

HSL:n tarkastajat käyttävät mobiilisovelluksen ongelmien aikana ”harkintaa”.­

23.8.2019 9:52 | Päivitetty 23.8.2019 17:46

Joukkoliikenteen lippujen ostossa on ollut ongelmia jo toista päivää peräkkäin. HSL:n mobiilisovellus ei toiminut normaalisti torstaina, ja samat ongelmat jatkuivat myös perjantaiaamuna.

Ongelmat lippusovelluksessa alkoivat torstaina iltapäivällä kello 13 aikaan.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat