Redissä olevasta ruokakaupasta syntyi someilmiö oudolla tavalla: Kauppias Teemu Tikkala katsoi videoita balsamoiduista sisäelimistä ja sai idean - Helsinki | HS.fi

Redissä olevasta ruokakaupasta syntyi someilmiö oudolla tavalla: Kauppias Teemu Tikkala katsoi videoita balsamoiduista sisäelimistä ja sai idean

Ruokakauppias Teemu Tikkalalla on yli 47 000 seuraajaa Tiktok-sovelluksessa, ja häntä pyydetään usein yhteiskuviin.

Redissä kauppaa pitävästä Teemu Tikkalasta tuli sometähti. Hänen mukaansa Tiktokissa on toistaiseksi alle 10 K-kauppiasta.

15.7.2020 15:57 | Päivitetty 15.7.2020 16:32

Jos on hiljattain ladannut puhelimeensa videopalvelu Tiktokin, on todennäköisesti törmännyt videoihin, joissa esiintyy kauppakeskus Redin K-kauppias Teemu Tikkala.

Alle puolessa vuodessa yli 40 000 seuraajaa haalinut yrittäjä tunnetaan klipeistä, joissa kerrotaan muun muassa päivittäistavarakaupan arjesta ja myytävistä tuotteista. Heinäkuun alussa seuraajia oli jo lähes 48 000.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat