Miksi kohtelias lähikaupan myyjä jäi kaikkien mieleen Kataja­nokalla? Tutkijan mukaan yksittäinen sana kassalla paljastaa kriittisen seikan vuoro­vaikutuksesta

Miksi Alepan myyjä Brenda Lindenbergin ystävällisyys ilahdutti ihmisiä niin paljon? On eri asia, sanooko myyjä ’hei’ tai ’no hei’, tietää tutkija.

Kaupan kassalla käynti on niin rutiinitoimenpide, että myyjän tavallisesta poikkeava reaktio jää heti mieleen, sanoo tutkija.

14.10.2021 17:34

Jokainen meistä käy kaupassa. Läheskään jokainen ei kuitenkaan kohtaa kassan myyjää, joka olisi kuten Brenda Lindenberg.

HS kertoi Lindenbergistä keskiviikkona – iloisesta Katajanokan lähikaupan kassasta, joka tervehti kaikkia.

Kun Lindenberg lopetti työt Katajanokan Alepassa viime sunnuntaina, asiakkaat riensivät kaupalle ja hukuttivat Lindenbergin kukkapuskiin ja halauksiin.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Osaston luetuimmat