Yksityiset vuokranantajat raivostuivat mainoskampanjasta, jossa esiintyy sikaileva vuokraisäntä

Suomen Vuokranantajat epäilee, että kysymys on siitä, että kilpailu hyvistä vuokralaisista on kiristynyt.

Kojamon markkinointi- ja viestintäjohtajan Irene Kantorin mukaan mainoskampanjan tarkoituksena oli houkutella asiakkaita heidän verkkokauppaansa ja mainostaa helppoa tapaa vuokrata asunto. Kuvassa on Kojamon vuokra-asunto Eteläisellä Hesperiankadulla Helsingissä.

3.4.2019 9:59 | Päivitetty 3.4.2019 9:59

Mitä sanoisit, jos vuokranantajasi jättäisi puhelinvastaajaasi viestin, että on yllättäen piipahtanut kodissasi tekemässä pienen tupatarkastuksen? Kertoisi vielä, että oli huomannut, että olet porannut tauluja varten reikiä hänen seiniinsä ja että se pidätetään vuokravakuudesta.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Osaston luetuimmat