Kolme neljästä ei hyväksy alkoholin mielikuvamainontaa

Valmisteilla oleva alkoholin mielikuvamainonnan kielto näyttäisi saavan suomalaisten enemmistön tuen. TNS-Gallupin tutkimuksessa kolme neljästä on sitä mieltä, että mainoksessa saisi kertoa alkoholijuoman hinnan ja tuotetietoja, mutta juomaa ei saisi mainostaa myönteisillä mielikuvilla.

14.3.2012 10:15

Valmisteilla oleva alkoholin mielikuvamainonnan kielto näyttäisi saavan suomalaisten enemmistön tuen. TNS-Gallupin tutkimuksessa kolme neljästä on sitä mieltä, että mainoksessa saisi kertoa alkoholijuoman hinnan ja tuotetietoja, mutta juomaa ei saisi mainostaa myönteisillä mielikuvilla.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat