Fazer pahoittelee kampanjaansa ja lupaa parantaa vastuullisuutta - Kotimaa | HS.fi

Fazer pahoittelee kampanjaansa ja lupaa parantaa vastuullisuutta

Makeisyhtiö Fazer kertoo pahoittelevansa hyväntekeväisyyskampanjansa aiheuttamaa mielipahaa. Yhtiön mainoksesta nousi varsinkin sosiaalisessa mediassa suuri kohu Helsingin Sanomissa ilmestyneen "Sanokaa orja, kun haluatte suklaata" -kolumnin takia.

Fazer vakuuttaa pyrkivänsä vastuulliseen kaakaontuotantoon.

27.9.2012 6:45

Makeisyhtiö Fazer kertoo pahoittelevansa hyväntekeväisyyskampanjansa aiheuttamaa mielipahaa.

Yhtiö mainosti muun muassa Helsingin Sanomien etusivulla käyttävänsä jokaisesta elokuun aikana myydystä 200 gramman Fazerin Sininen -suklaalevystä viisi senttiä koulun rakentamiseen Norsunluurannikolle.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat