Kuluttajaliitto: VR:n pitäisi palauttaa rahat vääristä lipuista - Kotimaa | HS.fi

Kuluttajaliitto: VR:n pitäisi palauttaa rahat vääristä lipuista

Kuluttajaliiton mielestä VR on velvollinen palauttamaan asiakkaalle väärästä lipusta maksetun hinnan sekä asiakkaalle virheen selvittämisestä aiheutuneet kulut.

VR:n lippuautomaatteja Helsingin Rautatieasemalla.­

26.10.2012 11:17 | Päivitetty 26.10.2012 13:54

Kuluttajaliiton mielestä VR on velvollinen palauttamaan asiakkaalle väärästä lipusta maksetun hinnan sekä asiakkaalle virheen selvittämisestä aiheutuneet kulut.

Kuluttajaliitto viittaa tapaukseen, jossa asiakas osti automaatista sarjalipun Helsingin ja Turun välille. Hän sai sadalla eurolla lipun, jolla ei kuitenkaan voi matkustaa mihinkään. Tästä huolimatta asiakas ei saanut lippukauppaansa purettua.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat