Finnairin asiakaspalvelu toimii lakkouhan alla ripeimmin sosiaalisessa mediassa - Kotimaa | HS.fi

Finnairin asiakaspalvelu toimii lakkouhan alla ripeimmin sosiaalisessa mediassa

Lentoyhtiö Finnairin asiakaspalveluun tulee tällä hetkellä noin kolminkertainen määrä puheluita normaalitilanteeseen verrattuna. Asiakaspalveluun joutuu nyt iltapäivällä jonottamaan keskimäärin muutaman minuutin verran, mutta yksittäiset jonotusajat voivat olla lyhyempiä tai pidempiä, Finnair kertoo.

14.11.2013 16:00

Lentoyhtiö Finnairin asiakaspalveluun tulee tällä hetkellä noin kolminkertainen määrä puheluita normaalitilanteeseen verrattuna.

Asiakaspalveluun joutuu nyt iltapäivällä jonottamaan keskimäärin muutaman minuutin verran, mutta yksittäiset jonotusajat voivat olla lyhyempiä tai pidempiä, Finnair kertoo.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat