"Syntimittarin" mainonta selvitetään - Kotimaa | HS.fi

"Syntimittarin" mainonta selvitetään

Mainonnan eettinen neuvosto selvittää, onko niin sanottujen syntimittareiden mainostaminen hyvän tavan vastaista. Asiasta kertoo Kotimaa24-verkkosivu. Asiasta on pyydetty lausuntoa, kertoo syntimittarista vastaavan Mikkoskopia-toiminimen omistava Mikko Vapa.

24.1.2014 2:00

Mainonnan eettinen neuvosto selvittää, onko niin sanottujen syntimittareiden mainostaminen hyvän tavan vastaista. Asiasta kertoo Kotimaa24-verkkosivu.

Asiasta on pyydetty lausuntoa, kertoo syntimittarista vastaavan Mikkoskopia-toiminimen omistava Mikko Vapa.

Sivuston mukaan syntimittarin idea on, että kuivaverinäytteestä olisi mitattavissa ihmisen syntisyys.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat