HS selvitti – miksi mainokset tulevat nykyään keltaisessa kuoressa? - Kotimaa | HS.fi

HS selvitti – miksi mainokset tulevat nykyään keltaisessa kuoressa?

Helmikuusta alkaen Posti on tuonut mainoksia koteihin keltaiseen kuoreen pakattuna. Kuoren nimi on "Postinen". HS kysyi Postin markkinointipalveluista vastaavalta johtajalta, mistä on kyse.

29.3.2015 16:33

Helmikuusta alkaen Posti on tuonut mainoksia koteihin keltaiseen kuoreen pakattuna. Kuoren nimi on "Postinen".

Minkä takia tällainen päätös on tehty, Postin markkinointipalveluista vastaava johtaja Hanna-Leena Lindblom?

"Jos nyt lähdetään Postin isosta kuvasta, niin osoitteellinen viestintä laskee jatkuvasti. Osoitteeton markkina, eli mainokset, on sen sijaan pysynyt hyvällä tasolla.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat