Entä jos tietokonefriikki katoaa kokonaan verkkoon? Suosikin markkinatutkimus löysi viisi nuorisoheimoa - Kotimaa | HS.fi

Entä jos tietokonefriikki katoaa kokonaan verkkoon? Suosikin markkinatutkimus löysi viisi nuorisoheimoa

22.11.1996 2:00

HANNELE TULONEN Suosikin perinteinen nuorisotutkimus sai tällä kertaa selville muutakin kuin sen, että 12-20-vuotiaat käyttävät eniten rahaa karkkeihin, suklaaseen ja purkkaan.

Asenteisiin, elämäntapoihin ja huolenaiheisiin liittyvien kysymysten perusteella nuoret jaettiin viiteen ryhmään. Typologiasta innostui Helsingin nuorisotoimenjohtaja Lasse Siurala , joka kommentoi tuloksia Suosikin 35-vuotisbileissä.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat