Kelan puhelinpalvelu on ruuhkautunut - Kotimaa | HS.fi

Kelan puhelinpalvelu on ruuhkautunut

Viiveet toimeentulotukihakemusten ja laskujen käsittelyssä sekä verkkoasioinnin katkokset ovat lisänneet puhelujen määrää.

7.2.2020 14:16

Kelan puhelinpalvelu on ruuhkautunut tavallista suuremman puhelumäärän takia. Kela kertoo tiedotteessaan, että asiakkaiden yhteydenottoja ovat lisänneet viiveet toimeentulotukihakemusten ja laskujen käsittelyssä.

”Pahoittelemme ongelmia ja ruuhkia. Toimeentulotuen hakemusten ja laskujen käsittelyssä jonot saadaan pääosin purettua ensi viikon alussa, sanoo Kelan etuusjohtaja AnneNeimala tiedotteessa.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat