Kotimaa|Sosiaalinen media
Osa ihmisistä ei käsitä, että velat ja pikavipit on tosiaan maksettava takaisin – Tarjouksia pursuava Black Week pääsee vauhtiin, ulosottolaitos yrittää puhua nuorille järkeä anonyymissä viestipalvelussa
Valtion virastot etsivät uusia tapoja tavoittaa nuoria. Ulosottolaitos tulee tietoisesti nuorten avuksi ennen kuin tunnettu alennusmyyntikampanja alkaa.
Viestipalvelu Jodel mahdollistaa keskustelun anonyymisti. Kuva: Heikki Westergård / Satakunnan Kansa
Tatu Helle HS
24.11.2021 11:45 | Päivitetty 24.11.2021 12:22
Useat valtiot virastot pyrkivät pyrkivät karistamaan harmaan kasvottoman laitoksen mielikuvaa harteiltaan jalkautumalla nuorten suosimiin sosiaalisen median kanaviin.
Yksi kanavista on etenkin nuorten suosima viestipalvelu Jodel, jossa keskustellaan anonyymisti. Palvelussa käyttäjät voivat kommentoida lähellä omaa sijaintiaan tehtyjä julkaisuja, ja se toimii älypuhelimelle ladattavassa sovelluksessa.