Julkkisten tähdittämä käännytyskampanja paisui erikoiseksi vyyhdiksi

Seurakunnat sijoittivat puoli miljoonaa euroa Suomen kaikkien aikojen kalleimpaan uskonnolliseen mediakampanjaan.

Medialähetysjärjestö IRR-TV:n kampanja mainosti syyskuussa useiden lehtien etusivulla. Kampanjavihkonen lähetetään 2,2 miljoonaan kotitalouteen.

| Päivitetty

Maanantaina 19. syyskuuta Helsingin Sanomien, Aamulehden, Satakunnan Kansan ja muiden suurimpien päivälehtien etusivut julistivat löytämisen iloa. Mainoksessa kehotettiin vierailemaan Se löytyi! -kampanjan verkkosivuilla ja tarkkailemaan postia.

Yli satasivuinen kirjanen on lähetetty noin 2,2 miljoonaan suomalaiseen kotitalouteen.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat