Se lahjakas Erkko - Kulttuuri | HS.fi

Se lahjakas Erkko

Yritykset haluavat olla kuin ihmisiä. Ne haluavat herättää tunteita, mieluiten tietysti palavaa rakkautta. Se ei kuitenkaan ole helppoa, sillä nykyaikaiset yritykset tekevät monimutkaisia asioita, joita on vaikea tiivistää suuria intohimoja herättävään muotoon.

Tilaajille
4.5.2013 9:53

Yritykset haluavat olla kuin ihmisiä. Ne haluavat herättää tunteita, mieluiten tietysti palavaa rakkautta. Se ei kuitenkaan ole helppoa, sillä nykyaikaiset yritykset tekevät monimutkaisia asioita, joita on vaikea tiivistää suuria intohimoja herättävään muotoon.

Visiot, missiot ja sloganit ovat mahtavia, mutta jos haluaa olla kuin ihminen, miksei puhua ihmisistä?

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Kulttuuri