Se lahjakas Erkko - Kulttuuri | HS.fi
Kulttuuri|Näkökulma

Se lahjakas Erkko

Yritykset haluavat olla kuin ihmisiä. Ne haluavat herättää tunteita, mieluiten tietysti palavaa rakkautta. Se ei kuitenkaan ole helppoa, sillä nykyaikaiset yritykset tekevät monimutkaisia asioita, joita on vaikea tiivistää suuria intohimoja herättävään muotoon.

Tilaajille
Julkaistu: 4.5.2013 9:53

Yritykset haluavat olla kuin ihmisiä. Ne haluavat herättää tunteita, mieluiten tietysti palavaa rakkautta. Se ei kuitenkaan ole helppoa, sillä nykyaikaiset yritykset tekevät monimutkaisia asioita, joita on vaikea tiivistää suuria intohimoja herättävään muotoon.

Visiot, missiot ja sloganit ovat mahtavia, mutta jos haluaa olla kuin ihminen, miksei puhua ihmisistä?

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Kulttuuri