"Kirjailijatkin myyvät itseään" - Kulttuuri | HS.fi

"Kirjailijatkin myyvät itseään"

HS-raati hyväksyy persoonavetoisen kirjamarkkinoinnin.

28.10.2011 3:00

Kirjailijat olivat brändejä jo silloin, kun käsilaukkuja myytiin pelkkinä käsilaukkuina ja virvoitusjuomia pelkkinä virvoitusjuomina, sanoo kuvataiteilija Riiko Sakkinen.

"En minä ainakaan lue enkä halua lukea Arthur Rimbaud'n runoja ajattelematta hänen persoonaansa, seikkailujaan ja asennettaan." "Eivät Oscar Wilden kirjoitukset ole huonompia siksi että hän oli henkilöbrändäämisen kunkku, eikä lordi Byronin runous kärsi siitä, että hän oli kuuluisa", säestää professori Alf Rehn.

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat