Instagram-sovellukseen tulee virallinen tapa erottaa sponsoroidut päivitykset kuvavirrasta – Piilomainonta on houkuttanut muun muassa Kardashian-klaania - Kulttuuri | HS.fi

Instagram-sovellukseen tulee virallinen tapa erottaa sponsoroidut päivitykset kuvavirrasta – Piilomainonta on houkuttanut muun muassa Kardashian-klaania

Paid Partnership -merkintä erottaa tulevaisuudessa maksetut mainokset muista kuvista Instagram-sovelluksessa.

Kim Kardashian on saanut valituksia Instagram-postauksistaan, joita ei ole merkitty maksetuksi sisällöksi. Tässä kuvassa hän esittelee Lumee-yrityksen puhelinsuojaa. Sama kuva on julkaistu myös yrityksen Istagram-tilillä.

15.6.2017 13:30

Facebookin omistama kuvapalvelu Instagram on julkistanut uuden huomiotekstin, jolla sponsoroidut kuvat ja videot erotetaan muista päivityksistä. Paid Partnership -merkinnällä voi merkitä kuvia, videoita ja Instagram Story -päivityksiä.

Asiasta uutisoi muun muassa Mashable.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat