Historioitsija tuomitsee: ”Banaaliuden raja on ylittynyt, jos myydään wc-harjoja” – menikö Tuntemattoman sotilaan tuotteistaminen liian pitkälle? - Kulttuuri | HS.fi

Historioitsija tuomitsee: ”Banaaliuden raja on ylittynyt, jos myydään wc-harjoja” – menikö Tuntemattoman sotilaan tuotteistaminen liian pitkälle?

Sinituotteesta kommentoidaan, että Tuntemattoman sotilaan arvomaailma sopii yrityksen arvomaailmaan.

Tuntematon sotilas -elokuvaa tuotteistetaan urakalla. Sinituotteen Tuntematon sotilas -siivousvälineet ovat herättäneet keskustelua. Eero Aho näyttelee elokuvassa Antti Rokkaa.­

3.8.2017 15:38

Mitäpä olisi Väinö Linna mahtanut ajatella? Tätä pohtivat varmasti monet keskiviikkona, kun tieto Sinituotteen Tuntematon sotilas -siivousvälineistä alkoi kiertää sosiaalisessa mediassa. Tuntematon sotilas -elokuvan brändillä markkinoidaan muun muassa tiskiharjoja, wc-harjoja, lattiakaivosuodattimia ja hiussieppareita.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat