Japanilaisesta Muji-ketjusta tuli haluttu brändi maailmalla, nyt pääjohtaja vierailee Suomessa ja vihjaa: ”Maailman kauneimman Mujin voisi sijoittaa Suomeen” - Kulttuuri | HS.fi
Kulttuuri

Japanilaisesta Muji-ketjusta tuli haluttu brändi maailmalla, nyt pääjohtaja vierailee Suomessa ja vihjaa: ”Maailman kauneimman Mujin voisi sijoittaa Suomeen”

Pääjohtaja Masaaki Kanai paljastaa jo jonkin aikaa jatkuneen yhteistyön tunnetun suomalaissuunnittelijan kanssa.

Mujilla on liikkeitä eri puolilla maailmaa. Kuvan liike sijaitsee Pariisissa.

Julkaistu: 13.9.2017 14:47

Nyt se on totta: tunnettu japanilainen lifestyleketju Muji on kiinnostunut Suomesta tositarkoituksella.

”Matkamme tarkoitus on etsiä partnereita”, sanoo Helsingissä vierailulla oleva yh­tiön pääjohtaja Masaaki Kanai.

Muji tunnetaan yksinkertaisista ja vähäeleisistä kodintavaroistaan, vaatteistaan ja päivittäistavaroistaan. Ne ovat käytännöllisiä, selkeitä ja helposti taustaan sulautuvia, esimerkiksi tällaisia:

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Kulttuuri