”Stu stu stu studioline” – 1980-luvulla parhaista mainoksista tuli sukupolvikokemus - Kulttuuri | HS.fi

”Stu stu stu studioline” – 1980-luvulla parhaista mainoksista tuli sukupolvikokemus

Taannoisessa kahden kanavan Suomessa kaikki katsoivat samoja tv-mainoksia. Mieleenpainuvimmista tuli sukupolvikokemus, kirjoittaa Sanna Kangasniemi.

2.4.2018 2:00 | Päivitetty 3.4.2018 11:02

Jään toljottamaan televisiota. Lidlin tv-spotissa Heidi Klum heittelee hiuksiaan, keekoilee ja tanssii. Näyttää tutulta.

Ensimmäisenä mieleen nousee kaikkien aikojen hiustuotemainos. Stu stu stu studio studio Studioline by L’Oreal.

Voi muistattehan!

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat