Onko Suomalainen kirjakauppa jo liian suuri? Kustantajat pelkäävät, että voiton maksimointi koituu lukijoiden häviöksi - Kulttuuri | HS.fi
Kulttuuri

Onko Suomalainen kirjakauppa jo liian suuri? Kustantajat pelkäävät, että voiton maksimointi koituu lukijoiden häviöksi

Kilpailevien kustantajien täytyy maksaa kirjojensa näkyvyydestä Suomalaisessa kirjakaupassa.

Julkaistu: 11.2.2019 2:00, Päivitetty 11.2.2019 11:40

Matkalla keskustasta itään metrovaunun näyttöruudulla pyörii vaikuttava mainos: missä asema, siellä Suomalainen kirjakauppa. Kampin kauppakeskus. Kalasataman Redi. Itäkeskuksen Itis. Vuosaaren Columbus.

Otavan vuonna 2011 Sanoma Osakeyhtiöltä ostama kirjakauppa on ”aina lähellä”, kuten se nettisivullaan julistaa.

Seuraa uutisia tästä aiheesta

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Kulttuuri