Yleisö hämmentyi, kun Bassoradio kertoi lopettavansa suurimman osan ohjelmistaan: kanavasta halutaan tehdä ”helpommin ymmärrettävä”

Bassoradion musiikkitarjonnasta halutaan tehdä aiempaa yhtenäisempi, sanoo toimitusjohtaja Riikka Reunanen.

Jaakko Hurme (vas.) ja Miika Särmäkari Bassoradion studiossa vuonna 2011.

Yli kymmenen vuotta toiminut, hip hopiin ja elektroniseen musiikkiin keskittynyt Bassoradio uudistuu.

Nuorelle kaupunkilaisyleisölle suunnatulla kanavalla on ollut noin 50 erikoisohjelmaa, jotka esittelevät erilaisia musiikkityylejä. Nyt niistä ”suurin osa” lopetetaan, kertoo kanavan omistavan Basso Media Oy:n toimitusjohtaja Riikka Reunanen.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat