”Ihan ensimmäiseksi on oltava intohimoa”, sanoo kulttuuri- ja urheilumarkkinoinnin parissa uransa tehnyt taiteilijaperheen vesa Mikko Vanni - Kulttuuri | HS.fi

”Ihan ensimmäiseksi on oltava intohimoa”, sanoo kulttuuri- ja urheilumarkkinoinnin parissa uransa tehnyt taiteilijaperheen vesa Mikko Vanni

Mikko Vanni on Tampereella ensi vuonna järjestettävän Kulttuurigaalan puuhamiehiä. Hän on myös mukana kehittämässä Museokortin kaltaista Urheilukorttia.

Mikko Vanni on ylpeä musiikkimuseo Famesta, vaikka kulunut vuosi on ollut vaikea. ”Loimme museoon Suomen musiikin kunniagallerian, jonne valitut jäävät sinne ikuisiksi ajoiksi”, Vanni sanoo säveltäjä Jean Sibeliuksen kesäpuvun äärellä.

16.12.2020 2:00 | Päivitetty 16.12.2020 14:54

Kun jollekin asialle halutaan näkyvyyttä, vaatimattomalla puuhastelulla päästään harvoin pitkälle. Asiat on toteutettava näyttävästi ja yleisöä kiinnostavasti, tietää tapahtuma-, kulttuuri- ja urheilumarkkinoinnin saralla pitkään työskennellyt Mikko Vanni.

”Tapahtumat syntyvät aina yhteistyönä. Mutta ihan ensimmäiseksi on oltava intohimoa”, hän sanoo.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat