Markkinointi & Mainonta meni nettiin ennen muita ja keräsi alan juorut juottamalla olutta juhlissa: Nyt ilmestyi lehden viimeinen numero, ja se on lähinnä surullinen - Kulttuuri | HS.fi

Markkinointi & Mainonta meni nettiin ennen muita ja keräsi alan juorut juottamalla olutta juhlissa: Nyt ilmestyi lehden viimeinen numero, ja se on lähinnä surullinen

Brändäyksen pää-äänenkannattajan Markkinointi & Mainonta -lehden viimeinen numero näyttää innovaatioiden puutteen ja markkinoinnin vallanvaihdoksen.

Markkinointi & Mainonta -lehden viimeinen numero ilmestyi perjantaina 18. joulukuuta.

18.12.2020 14:09

Oli lehti, josta pystyi tarkistamaan, millaisia synonyymejä on keksitty sanalle keksiminen. Usein ne olivat idea tai innovaatio.

Kolumnipaikkoja varattiin mainostoimistojen työntekijöille, jotka kirjoittelivat vuosikymmenestä toiseen, kuinka merkityksellistä luovuus on.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat