Diili-sarjan uudella kaudella eniten jännittää se, mihin työhön Jaajo ihmisiä oikein kilpailuttaa - Kulttuuri | HS.fi

Diili-sarjan uudella kaudella eniten jännittää se, mihin työhön Jaajo ihmisiä oikein kilpailuttaa

Lasihotellista tulee pääkonttorimainen kulissi ”tunnetulle henkilöbrändille”, Tero Kartastenpää kirjoittaa.

23.2.2021 2:00 | Päivitetty 23.2.2021 8:55

Diilin ensimmäisellä suomalaiskaudella Jari Sarasvuo haki Business Opportunity Directoria. Vuosi oli 2005 ja pesti odottamassa yritysvalmennusyritys Trainers’ Housessa.

Vuonna 2010 Hjallis Harkimo etsi myyntijohtajaa Sipoonranta-rakennusprojektille ja myöhemmillä kausillaan pomoja kiinteistö- ja urheiluhankkeille.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat