Musa vai bisnes -keskusteluohjelman kaltainen perusteellinen journalismi on harvinaista herkkua mainoskanavalla - Kulttuuri | HS.fi

Musa vai bisnes -keskusteluohjelman kaltainen perusteellinen journalismi on harvinaista herkkua mainoskanavalla

Radio Helsingissä kuultavan ohjelman uusimmassa lähetyksessä pohditaan, miten pitäisi suhtautua arveluttaviin sisältöihin musiikkikulttuurissa.

Musa vai bisnes -ohjelmaa juontaa Maria Veitola.

7.3. 2:00

Maria Veitolan toimittama parituntinen keskusteluohjelma Musa vai bisnes on aina vain harvinaisempaa herkkua kaupallisessa radiossa. Pandemia nakertaa myös radioiden kannattavuutta, joten tällaista perusteellista journalismia tehdään vielä aiempaakin vähemmän.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat