Vuoden 2001 Autobonus-dokumentti kertoo verkostomarkkinointiin haksahtaneesta pariskunnasta eikä sitä katsoessa tiedä, itkeäkö vai nauraa

Sympaattisissa Mikkosissa optimismi istuu sitkeästi.

21.7.2021 2:00 | Päivitetty 21.7.2021 8:09

”Miltä tuntuisi saada kaikki, mitä olet ikinä halunnut, tekemällä yksinkertaista osa-aikatyötä?” Niin mainosti verkostomarkkinointiyritys Nutrition for Life International, joka pyrki 1990-luvun lopussa Suomen markkinoille.

Vanhan viisauden mukaan jos jokin näyttää liian hyvältä ollakseen totta, se ei luultavasti ole totta. Oululaiset Kaisu ja Viljo Mikkonen eivät muistaneet sitä vaan lankesivat rakentamaan verkostoa, jolla piti myydä luontaistuotteita, ravintolisiä ja mitä lie käärmeöljyjä.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osaston uusimmat

Luitko jo nämä?

Osaston luetuimmat