Brändätyt? Nuori ostaa kuin aikuinen - Kuluttaja | HS.fi

Brändätyt? Nuori ostaa kuin aikuinen

Teinit tuntevat brändit, mutta eivät ole niiden vietävissä. Merkit puhuvat, mutta nuoret päättävät, mitä ne tarkoittavat. Neljä nuorta kertoo kuluttamisestaan.

21.4.2010 3:00

Nuoret tuntevat brändit ja puhuvat niistä, mutta tyyli on merkkiä tärkeämpää. Kaksi sisarusparia, espoolainen ja vantaalainen kertovat, mitä ajattelevat brändeistä.

Jos pitää miettiä, en osta

Laura Takki

, Espoo

Lempibrändi:

Fischer

Muut suosikit:

Apple, Vespa, Halti, Leki, Head, Nike, Adidas, Vero Moda, JC, Zara, Only, Fazer, Yamaha-saksofoni, soul-musiikki.

Luitko jo nämä?