[Mainos: Sanoma] Dagmarin Teija Jokinen: ”Koskettaminen vaatii mainostajalta rohkeutta” - Mainos | HS.fi
MainosSanoma

Dagmarin Teija Jokinen: ”Koskettaminen vaatii mainostajalta rohkeutta”

MAINOS: Mainostamisessa pitää ottaa riskejä ja hyväksyä, että kaikki eivät tykkää, sisältömarkkinoinnin ammattilainen Teija Jokinen sanoo.


8.11.2017 9:25

Ihmiset tavoittaa yhä enemmän vain juuri heitä koskettavien sisältöjen kautta, Sanoma Mediatrendit 2017 -raportti selvitti.

Millainen sisältö kuluttajaa koskettaa?

”Viestin täytyy olla todella merkityksellinen, pysäyttävä ja kantaaottava, jotta se tavoittaa vastaanottajan”, Teija Jokinen Dagmar Storiesista sanoo.

Sisällön pitää olla myös laadukas, uutispäällikkö Jussi Pullinen Helsingin Sanomista toteaa.

”Jos juttu menee tarpeeksi syvälle ja siitä hehkuu asiantuntemus ja sen ryhmän tuntemus, kenelle se on suunnattu tai kenestä se kertoo, se näyttää menestyvän hyvin.”

Merkityksellisten sisältöjen tekeminen vaatii mainostajalta rohkeutta.

”Mainostajan pitää venyttää brändiä, ottaa riskejä ja hyväksyä se, että kaikki eivät tykkää. Sitten pitää päättää, että meitä ei haittaa”, Jokinen sanoo.

Mainostaja – katso Teija Jokisen ja Jussi Pullisen vinkit merkityksellisten sisältöjen tekemiseen!

Kiinnostuitko? Lue lisää ja lataa Sanoma Mediatrendit 2017 -raportti.

Lue myös: