Lapsia on suojeltava mainonnalta - Mielipide | HS.fi

Lapsia on suojeltava mainonnalta

Jussi Sadinmaa kirjoittaa (HS Mielipide 5. 8.) lapsiin kohdistuvasta markkinoinnista. Elämä on nykyään kulutuskeskeistä. Tuotemerkit ja logot osoittavat, mihin kuuluu, ja mainosten houkutukset muuttavat jokaisen mieliteon tarpeeksi. Kuluttamisesta on tullut keskeinen osa lapsuutta ja monet lapset kasvavat ennennäkemättömän runsauden keskellä.

6.8.2012 2:27

Jussi Sadinmaa kirjoittaa (HS Mielipide 5. 8.) lapsiin kohdistuvasta markkinoinnista. Elämä on nykyään kulutuskeskeistä. Tuotemerkit ja logot osoittavat, mihin kuuluu, ja mainosten houkutukset muuttavat jokaisen mieliteon tarpeeksi. Kuluttamisesta on tullut keskeinen osa lapsuutta ja monet lapset kasvavat ennennäkemättömän runsauden keskellä. Lapsi, joka saa kaiken, tottuu yltäkylläisyyteen.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide