Suomalainen laatu on löydettävä uudestaan - Mielipide | HS.fi

Suomalainen laatu on löydettävä uudestaan

Suomessa on herännyt keskustelu kilpailukyvyn kohentamisesta. Siinä on korostunut hintakilpailukykymme. Liian helposti unohdamme toimivan markkinoinnin ja laaja-alaisen osaamisen hyödyntämisen, jotka ruokkivat kilpailukykyä. Muotoilu on kansainvälisessä liiketoiminnassa yhä tärkeämmässä asemassa.

7.9.2015 2:00

Suomessa on herännyt keskustelu kilpailukyvyn kohentamisesta. Siinä on korostunut hintakilpailukykymme. Liian helposti unohdamme toimivan markkinoinnin ja laaja-alaisen osaamisen hyödyntämisen, jotka ruokkivat kilpailukykyä.

Muotoilu on kansainvälisessä liiketoiminnassa yhä tärkeämmässä asemassa. Se antaa mahdollisuuden vaikuttaa nopeasti suomalaisten tuotteiden ja palvelujen kilpailukykyyn. Onnistunut muotoilu tuo lisää arvoa toiminnallisuuteen, uskottavuuteen ja käytettävyyteen sekä brändiin.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide