Väliäkös asiakaspalvelulla! - Mielipide | HS.fi

Väliäkös asiakaspalvelulla!

15.3.2006 2:00

Varasimme ja maksoimme matkamme Sterling-lentoyhtiölle jo joulukuussa. Nyt kuukautta ennen lähtöpäivää tuli yhtiöltä lyhyt sähköposti: "Lento on peruutettu. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun." Sinä päivänä tai myöhempinäkään päivinä ei ole asiakaspalvelusta saanut muuta vastausta kuin hieman murteellisella suomen kielellä: "Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja. Soittakaa myöhemmin uudelleen." Tilanne on edelleen sama kuuden päivän jälkeen. Ei minkäänlaista yhteydenottoa yhtiön puolelta. Ei tietoa siitä, miten vaihtoehtoisia lentoja voitaisiin järjestää tai miten menetykset muuten korvataan. Meillä on tietenkin kaikki muut matkanjärjestelyt tehtyinä, hotelli maksettuna jne.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide