Yritysten pystyttävä vastaamaan kysynnän nopeaankin kasvuun - Mielipide | HS.fi

Yritysten pystyttävä vastaamaan kysynnän nopeaankin kasvuun

Yritys on epäonnistunut aina, kun meille myydään "ei oota" tai tarjotaan tuotetta tai palvelua ylipitkällä toimitusajalla, kirjoittaa Jaakko Aspara.

6.9.2008 3:00

Jaakko Aspara.

Suomalaisia yrityksiä moititaan markkinointikykyjen puutteesta. Kriitikot viittaavat usein yritysten vaillinaisiin taitoihin edistää myyntiä "luomalla kysyntää" tuotteilleen.

Harvemmat tuntuvat kuitenkaan huomaavan, että suomalaisilla yrityksillä ehkä onkin kysynnän luomista suurempia ongelmia kyvyssä luoda tarjontaa. Kyky luoda tarjontaa on yritykselle ainakin yhtä tärkeä kuin kyky edistää kysyntää ja myyntiä.

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide