Asiakaskokemuksen kehittäminen vaatii jatkuvaa työtä - Mielipide | HS.fi

Asiakaskokemuksen kehittäminen vaatii jatkuvaa työtä

Puitteet Kalasataman terveysasemalla ovat uudet ja hienot, mutta julkiselle terveydenhuollolle stereotyyppinen rapistuminen oli jo alkanut talossa.

6.6. 2:00

Helsingin Sanomissa kirjoitettiin (5.6.) siitä, kuinka julkinen terveydenhuolto haluaa nostaa profiiliaan. Kalasataman terveysasema nostettiin esimerkiksi julkisen terveydenhuollon lippulaivana Helsingissä.

Asioin Kalasataman terveysasemalla ja olin utelias tämän hehkutetun terveysaseman toiminnasta. Valitettavasti asiakaskokemus ei ollut kovin hyvä. Kuten HS:n jutun asiakaspalautteessa, minullakin oli hankaluuksia löytää oikea odotustila talosta.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide