Vastuullisuuspuheen ei tarvitsisi kuulostaa irvokkaalta - Mielipide | HS.fi

Vastuullisuuspuheen ei tarvitsisi kuulostaa irvokkaalta

Tutkimuksissa yhdeksi keskeisimmistä hyvän työntekijäkokemuksen tekijöistä nousee luottamus siihen, että johto ymmärtää käytännön työn vaatimukset.

25.10.2021 2:00

Annu Nieminen kirjoitti (HS Visio 23.10.) osuvasti vastuullisuusmarkkinoinnin sudenkuopista. Suorastaan herkullinen pari kolumnille oli samassa lehdessä julkaistu juttu työvoimapulan käsittelystä viidellä eri alalla. Suomalainen työnantajaviestintä on nimittäin täynnä vastuullisuuspuhetta – joskus toimivaa, aina ei.

Artikkeliin liittyviä aiheita

Luitko jo nämä?

Luetuimmat - Mielipide